Hyttedugnad høsten 2022

Postet av Trøsken Idrettslag den 27. Jun 2022

Rutiner for torsdagsdugnad

Rutiner for lørdag- og søndagsdugnader

Her er oversikt over hyttedugnaden 2022 :

01.12: Ann Karin og Frode Reiersen

08.12: Kirsti og Harald Gøthesen

15.12: Mattias Hjorton og Anders Lyche

Alle er lagt inn i Spond og vil få innkalling 4 dager før deres vakt.

Spørsmål rettes til hyttestyret.

Camp Stokke

Postet av Trøsken Idrettslag den 19. Jun 2022

4 ungdommer fra Trøsken IL deltok i helgen på Camp Stokke som vi valgte som siste samling før Hovedløpet og sommerferien.

Fredag startet med sprintøkt men denne rakk vi desverre ikke pga en litt lang dag på jobb. Vi kom oss frem til Melsom skole  og gikk rett til middag.

Lørdag var det en O-teknisk økt i området vest for Vearhallen før sprintløp på Oslofjord Convention Center, Brunstad. Veldig god innsats av alle 4 ungdommene her og et veldig morsomt løp på et litt spesielt område hvor mye er likt og man må ha stålkontroll på hvor man befinner seg på kartet.

Så var det tilbake til skolen for restitusjon, taco, kubb, fotballturnering og info om Hovedløpet i Sandnes fylte kvelden. Før vi kom oss i seng ble der også  vist 1. etappe fra Jukola-stafetten 👍

Søndag ble samlingen avsluttet med Midsommerløpet fra den flotte badeplassen i Melsom. Flott og uvant kystterreng som var lærerikt for våre unge løpere 💪💪

Husk påmelding til Hovedløp og O-landsleir for 14-16 åringer i Sandnes innen 24.juni og så gleder vi oss allerede til neste års Camp Stokke.

Oppsummering Pinseløpene på Hedmaken.....

Postet av Trøsken Idrettslag den 7. Jun 2022

3 dager med flott vær, mye tøft terreng og flotte prestasjoner er nå avsluttet på Hedmarken. Flotte resultater av alle Trøskingene som deltok er vel kort oppsummert.

Andrea tok 2 sterke 1. plasser i C-åpen 17- og Marie Agnalt Hjelbak fikk 2. plass på lørdag i klassen D11-12. Bra løpt og gratulerer begge to. Link til resultatlistene for Trøsken ligger mot slutten.

I år overnattet vi på Hamar Vandrerhjem - Vikingeskipet og det virket som om både små og store hadde det trivelig der. Hjelpsom betjening og flotte rom, så da hadde vi topp ladestasjon mellom løpene.

Lørdag og Søndag var vi på Gammelsaga Stange arena for løpene. Vi befant oss et "lite stykke" sydøst for Espa og Bolleland :) Noen tok forresten innkjøpene her litt mer seriøst enn andre og kom ut med mer enn bare boller :) Naturen her bød på tøffe løyper med mye hogstområder, men flott utsikt, for de som hadde tid til å studere den :)

Mandag gikk turen til Løten Skytterbane. Her måtte løperene ut i et terreng som var flatt, furuskog, varierende detaljrikdom og til dels god løpbarhet - står det i PM :)

Resultatene finner dere her:

Resultater dag 1 - Pinsesprinten

Resultater dag 2 - Elgdilten

Resultater dag 3 - Løvspretten

Bilder ligger på O-gruppa sin facebook side.

O-ringen 2022

Postet av Trøsken Idrettslag den 1. Jun 2022

Dersom noen trøskinger sitter hjemme og lurer på hva de skal gjøre i ferien - og de ikke har meldt seg på sommerens store eventyr, så er det fortsatt muligheter

Bare å glede seg til en fantastisk opplevelse for disse 17 som til nå er påmeldt.

Vi gleder oss til å følge dere ute i de svenske skoger.